piątek, 13 września 2013

Two Different Worlds ,But They Share The Love ~10~

9
---------------------------------------------------------------------
Chłopcy pojechali w trasę , zostałam tak jakby sama , ochrona wszędzie za mną łaziła co mnie irytowało . Robię to dla niego , żeby się nie martwił .
Dzisiaj mam kolejną walkę , jest to taka hm.. nazwijmy to ‘zwykła’ walka bez promowania itp. Po prostu , żeby się sprawdzić i się wybić , siedziałam w szatni na ławce trener bandażował mi ręce .
- Nie za ciasno ?
- Jest dobrze  .- uśmiechnęłam się .
- Jak wygrasz tą walkę to awansujesz i będziesz walczyć z najlepszymi .
- Wiem trenerze .
- Gotowa ?
- Tak – wyszedł a ja zostałam sama  , skupiłam się na oddechu i spokoju .
- Teraz twoja kolej Węgłowska .- kiwnęłam głową wstałam i ruszyłam za trenerem . wyszliśmy , sędzia posmarował mi twarz czymś tam i sprawdził czy nie mam żadnego metalu we rękawicach . kiwną głową i mnie puścił weszłam do klatki przed tym wkładając ochraniacz na zęby . Weszła moja przeciwniczka . Zaczęłyśmy mulatka  zaczęła wydziwiać na ringu czekałam aż skończy  stanęła na jednej ręce i zaczęła zbliżać się do mnie saltami  , prawy sierpowy i dziewczyna była już na łopatkach chciałam podejść do niej i kontynuować walkę ale sędzia powiedział ze wygrałam czyli koniec nawet się nie zmęczyłam .

- Węgłowska !
- Tak trenerze ? 
- Pakuj swoje rzeczy jedziemy do LA , dzwoniłem do twojego menadżera .
- Okay .-  Rozłączyłam się , pisnęłam z podekscytowania  od razu zadzwoniłam do Harrego , po drugim sygnale odebrał .
- Cześć , przeszkadzam ?
- Nie , coś się stało ?
- Jadę do LA , za 2 miesiące mam tam walkę .
- To super
- Też się cieszę, co tam u was ?
- u nas dobrze , poczekaj masz Zayna.
-Cześć skarbie .
- Hey , jutro jadę do LA
- Słyszałem .
- Tęsknie
- Ja też , ale się spotkamy –uśmiechnęłam się .
- Dobra nie przeszkadzam zadzwonię później
-pa .

Za 60 dni mam walkę z Mią Freeman, mistrzyni wagi lekkiej jeśli z nią wygram to ja zostanę mistrzynią i zdobędę mój pierwszy pas .
-jak już tu jesteśmy to może wstąpimy do Black House Club ?- Mówię do Stefana .
- Dobrze .- chwilę później jesteśmy na miejscu , na moim ryjku można zauważyć ogromnego banana , kiedy wyszłam z Vana podskakiwałam jak mała dziewczynka , a za mną szli menadżer ,trener i ochrona . zatrzymałam się przed drzwiami i zaczekałam na nich , weszliśmy tam i jakie było moje zaskoczenie kiedy ujrzałam tam Andeson’a Silve  zatkałam  większego szoku doznałam kiedy Mike i Anderson się przywitali ,podeszli do mnie .
- Anderson to jest moja uczennica Wiktoria .- Podał mi rękę .
- Miło mi , jest pan dla mnie wzorem , trudno być panem . – No co zna się portugalski .
- Mnie też jest miło .
- Nie widziałeś jej jak tu szła – zrobiłam swoją zabójczą mnie żeby nie dokańczał ale jak na złość dokończył a ja spaliłam buraka .
- Szukacie klubu do treningów ?
- tak
- Możecie tutaj trenować
- Nie będzie żadnego problemu , no wiecie nie pochodzę z Brazylii jak wy a poza tym jestem kobietą nie będzie to przeszkadzać innym ? nie którzy nie uznają równouprawnienia .
- Dramatyzujesz , na pewno się zgodzą
- No dobrze , Dziękuję panu
- Mów mi po imieniu
- Dobrze
- Aha, jak chcesz to mogę dać ci parę lekcji i porad
- bardzo chętnie .
30 dni do Walki
Jechaliśmy na promowanie walki – ugh już tego nienawidzę i rozumiem dlaczego Anderson tego nie robi , powiedzieli jeśli nie chce to nie muszę , ale ja jak to ja zrobiłam to bo to nie przyzwoite . W czasie drogi słuchałam muzyki ona jest na wszystko .

Blablabla … sztuczny uśmiech na twarzy , ‘’kłótnie kto jest lepszy’’ , Doznałam szoku kiedy zobaczyłam ilu mam fanów porobiłam sobie z nimi zdjęcia , porozdawałam im autografy . Ta cała Mia swoją gadką mnie rozbawiła , no ale okay . Silva zaprosił mnie , Stefana i Mike na swoją walkę w Nowym Jorku , od razu z tego spotkania pojechaliśmy na lotnisko , długo nie lecieliśmy  nie wiem bo zasnęłam jak się już obudziłam to znowu byłam w aucie . Zarejestrowaliśmy się w hotelu , nie zwracałam uwagi na wygląd w apartamencie od razu położyłam się do łóżka , napisałam Zaynowi sms’a.
‘’ Dostałam zaproszenie przez Silve na jego jutrzejszą walkę , zatrzymaliśmy się w Avalon Hotel – NY .

Wiki xxx ‘’

2 komentarze: