środa, 28 listopada 2012

Pantines xD


      Idziesz do pokoju Zayna, by zabrać swoją mp3 na poranne bieganie. Pukasz, nikt nie odpowiada więc wchodzisz. W jego pokoju jest lekki chaos który ci nigdy nie przeszkadzał, nagle potykasz się i upadasz w walizkę z nierozpakowanymi jego ubraniami. Odwracasz głowę by zobaczyć przez co się wywróciłaś, były to jego bokserki  z Calvina Kleina. Spoglądasz przed siebie, ujrzałaś czyjeś  bose nogi z białym ręcznikiem. Szybko wstałaś, zobaczyłaś że to Malik który stał w samym ręczniku. Stał przed tobą od razu się uśmiechną w twoją stronę, zakryłaś szybko oczy  i postarałaś się nie śmiać.
-Em..Chciałam wziąć moją mp3 na biegi, tylko ją wezmę i już mnie nie ma.-Powiedziałaś uśmiechając, a on odwrócił się do ciebie.
-Możesz zostać i odsłonić oczy, mnie tam to nie przeszkadza.
Nachylając się do szafki spadł mu ręcznik na podłogę, lekko się zarumieniłaś. On zawiązał mocniej ręcznik i podszedł do ciebie, czułaś jego bliskość. Wziął powoli twoją rękę i podniósł, otworzył ją wkładając słuchawki z mp3. Pocałował ciebie w policzek i szepną ci "Miłego Biegania Słonko" ciarki przeszły ci po plecach. Zamkną powoli twą dłoń i puścił, poczułaś jak odchodził od ciebie. Stałaś z zamkniętymi oczyma do puki nie usłyszałaś jak drzwi od toalety się nie zamykają.
_______________________________________________________________________________

Mam dobrą wiadomość :) doszła do nas nowa adminka, doda swojego posta już niebawem..Myślę że polubicie ją i to co będzie pisała : D  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz