środa, 28 listopada 2012

Little Dog ;)

polecam : http://www.youtube.com/watch?v=J5jUWxPw-ZM&feature=fvst

Idziesz na spacer, z swoim pieskiem, jest już bardzo późno.  Nagle twój zwierzak ciągnie cię w stronę  jakiegoś chłopaka, próbujesz zatrzymać psa. Nie udaje ci się to kiedy jesteś już blisko, psiak zaczął na niego skakać. Kiedy chłopak się przewrócił, zobaczyłaś jego twarz i skapnęłaś się ze jest to Liam Payn. Chłopak wziął psiaka na rencie
Liam:
- Widać ze ciebie polubił , jestem [T.I]
- Hej ,jestem Liam – uśmiechnął się do ciebie szeroko, a ty  odwzajemniłaś uśmiech
- Zapraszam cie do mnie na gorącą czekoladę z piankami
- Okey , a gdzie mieszkasz ?
- Widzisz ten budynek naprzeciwko nas ?
- Tak , a co ?
- No właśnie tam mieszkam – za śmiałaś się  , a twoje usta cały czas układały się w uśmiech .przeszliście na druga stronę i weszliście do budynku , a potem do twojego mieszkania . Zrobiłaś czekoladę ,chwile później usiedliście na sofie i rozmawialiście długo.

________________________________________________________________________________
 Hej, jestem Wiki i będę nową adminką na tym blogu..Mam nadzieje że moje posty wam się spodobają.
Mrs.Styles



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz