środa, 10 lipca 2013

Krótkie 6



3-4 komentarze :)

1.
Wraz z Harrym macie 'ochotę' na siebie, zaczynacie się całować nagle stoicie między swoimi pokojami.
Harry:



2.
Kąpiesz się przy otwartej kabinie, nagle do twoje łazienki wchodzi Liam i otwiera uta wpatrując się w twoje ciało.


3.
 Liam: Oh jak mi dobrze, o matko..oh.
Ty: Cieszę się że ten masaż brzucha ci się podoba.


4.
Kiedy Louis wraca z twojego pokoju po udanym 'spaniu' z tobą.



5.
Wchodzisz do klubu  i widzisz że Niall śpiewa i gra waszą piosenkę.



6.
Wywruciłaś się z jogurtem na podłogę, wywalając całą zawartość na siebie. Do pokoju wbiegli chłopacy.
Ty: Boże jestem niezdarna.
Liam: Nie prawda jesteś piękna.
Ty: Jestem brzydka i z jogurtem na sobie.
Chłopcy:



7.
Właśnie śpiewasz w jednej z galerii dla około 50 osób, Zayn ogląda twój występ. Nagle ktoś podchodzi do niego ktoś pytając się która jest godzina.
Zayn: Nie wiem oglądam właśnie występ [T.I]






8.
Ty: Justin jak byś mnie brał.
Justin: O tak.




*Sceny z życia wzięte*

Uczę mojego brata języka Angielskiego.
Ja:  Napisz I am.
On: Aj em.
*Moja reakcja*



Wychodzimy z koleżankami ze szkoły i pada mżawka.
Dziewczyna która parę miesięcy temu przyjechała z grecji: Co to kapie z nieba.
*Moja reakcja*



Na lekcji
Mój kolega patrzy się na obrazek wielbłąda.
On: O patrzcie się wieloryb.
*Moja reakcja*



_________________________________________

Nie zasłużyłyście szczerze na te komixxy, bo komentarze się nie pojawiają. Ja rozumiem są wakacje <chodź wcześniej jęczałyście że jest szkoła -.-> i że nikomu nie chce się komentować. Dlatego na czas wakacji, to wy wybieracie który dzień ma zniknąć z daną <książką lub imaginami> na te nie całe 2 miesiące. Oczywiście wróci ale na początku września. So, do wyboru macie..
Niedziela -Descendant of evil. -Pisane przez Payne Bieber
Środa- Imaginy, komixy. -Pisane na przemian przez Payn Bieber i Styles Malik.
Piątek Two Different Worlds, But They Share The love - Pisane przez Styles Malik.
Dajemy wam wybór, jeśli nie napiszecie nam który dzień ma odpaść na wakacje to w ten czas my wybierzemy któryś z dni. 

1 komentarz: