poniedziałek, 22 lipca 2013

Informacja + Nowość

Nasze drogie bloggerki, chciałabym wam przekazać 3 wiadomości :

  1. Założyłam zakładkę gdzie możecie zamawiać na swój blog szablony i nagłówki (całokształt jest dla was, do waszej dyspozycji piszecie co chcecie by się tam znajdowało) So, to jest link do niego: http://everythingyouneedislovebs.blogspot.com/p/blog-page_20.html 
  2. Aha, jeśli powstanie (niebawem) szabloniarnia którą będę prowadzić ja Payne Bieber to zakładka zostanie po prostu będzie przekierowywać po naciśnięciu na nią na stronę właściwą.
  3. To jest ostania wiadomość (ta najgorsza) nie pomogłyście nam..<Bo poco przecież komentować wymyśli się kolejną nudną wymówkę że 'są wakacje' a gdy przyjdzie rok szkolny panie się 'jest szkoła' jakie to żałosne-.- brawo za wyobraźnię> tak więc obie zadecydowałyśmy że przez C A Ł E wakacje aż do 1 W R Z E N I A  nie będziemy dodawać książek w piątki i niedzielę tylko będą pojawiały się komixxy w środy i tylko w środy będzie coś wstawiane no chyba że trzeba będzie napisać że pojawiły się nowe szablony. (Narazie jest tam jeden gotowy szablon z Larrym, jeśli ktoś go chce wziąć śmiało może to zrobić tylko musi nas o tym powiadomić w odpowiednim miejscu :) czyli w komentarzu) 
PS Droga Madeleine jako jedyna komentujesz na naszym blogu wiedz że jesteśmy ci za to dozgonnie wdzięczne *-* Sprawiasz że jeszczenie żuciłyśmy tego wszystkie. Massive thanks you for your all comments, it means a lot to us.
So, B i g  t h a n s  y o u xx


Kolejny komixx będzie dedykowany właśnie tobie :)



To na tyle małpki drogę, życzę udanej reszty wakacji i do środy xx

3 komentarze:

  1. Dla mnie to nie problem wyrazić swoje zdanie. CI co tego nie robię są poprostu albo zbyt leniwi albo szukają jakiś wymówek. Ja taka nie jestem:)
    Cieszę się, że się nie poddajecie!<3

    Pozdrawiam;*
    Maddie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię Twojego bloga,tylko ostatnio się zapuściłam w blogowaniu,co doskonale widac na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie poddajcie się. Uwielbiam twojego bloga i nie chcę by nie było żadnych notek.
    Tak wiem, że tez nie komentuję często,ale staram się robić to tak jak mi pozwala czas, bo nie zawsze mam komputer.

    OdpowiedzUsuń