środa, 30 stycznia 2013

Forest :)



       Idziesz sobie z Niallem przez lasek, jest koło  23:30. Idziecie sobie spokojnie, a on ci cały czas prawi komplementy. Zaczynacie się ganiać między drzewami jak dzieci, uciekasz przed nim i chowasz się między drzewami cała uśmiechnięta. Kiedy on ciebie złapał, przytulił się do ciebie, a ty dostrzegłaś coś świecącego na drzewach. Jakby świetliki które się nie ruszał, podchodzisz i dostrzegasz że to są lampki. On do ciebie podchodzi i całuje ciebie w policzek przytulony do ciebie od tyłu.
-Come see where is the end of our road. - Szepnął ci do ucha i pocałował w szyję.
Promieniejesz ze szczęścia, łapie cię za rękę i idziecie powoli od czasu do czasu szturchając się. Rozglądasz się na wszystkie strony , las wydaje się jakby zaczarowany. Idziecie uśmiechając się do siebie i zerkając na siebie. Nagle dostrzegasz że one się nie kończą na końcu lasu, wychodzicie z niego. Lampki się ciągną po trawie tworząc długą ścieżkę, która była  posypana płatkami róż. Jesteście już u końca, widzicie koc z koszyczkiem i napisem 'Do you eat with me?' zrobionym z róż. Uśmiechasz się szerzej myśląc że to sen.
-Yes.-Odpowiadasz i dajesz mu buziaka siadając na kocu obok niego.
-I was hungry and you? -Pyta się cie ciebie i zerka na koszyk.
-I'm a little.
On wyciągnął z koszyczka dwa kawałki ciasta czekoladowego, podał ci kawałek.
-For my cookie.-Powiedział, a ty się zdziwiłaś.
- I'm talking about you. -Uśmiechnął się i pocałował ciebie w policzek.
Zarumieniasz się, powoli jecie ciastka. Zaczął ci opowiada jak tęsknił za tobą gdy był w Stanach z chłopakami, co chwile patrzył ci w oczy.  Po zjedzeniu kładziecie się i przytulacie,pokazuje na gwiazdy i mówi szeptem do ciebie 'You are my little star in the sky' całuje ciebie w czółko i jeszcze raz mocno ściska. Popatrzyłaś na jego roześmiane błękitne oczy które spoglądały w niebo, wtuliłaś się bardziej w jego szarą bluzę która niebiańsko pachniała. Koło 24:15 powoli się zbieracie, widząc że się dygoczesz daje ci ją i przytula mocno. Wracacie powoli do domu trzymając się za ręce, Niall jeszcze przez chwilę idąc z tobą niespodziewanie dawał ci buziaki w policzek i w szyję.

 __________________________________________________
 Hey..aktualnie mam ferie co oznacza że mam więcej czasu na pisanie..
Zachęcam do komentowanie ^^
I love you all xx


3 komentarze:

  1. Jak zawsze swietne ! Tensknie ;* ja juz chce do domciu . Narescie wena mi wrucila , postanowilam ze ja wruce do domu wstawie ostatnia czesc mojego imagina ktorego kompletnie zawaliam ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam za spam , ale chyba mnie rozumiesz , trzeba jakoś rozsławić bloga ;c
    chciałabym Cię zaprosić na mojego nowego bloga , gdzie pojawił się 1 rozdział :* może , małe wprowadzenie :)
    ~Mia jest dziewczyną , która nie miała zbytniego szczęścia w życiu . Dwie tragedie zmieniły jej życie diametralnie . Do czego skłonna jest Mia ? Czy wesprze ją jej przyjaciółka Audrey ? Dowiesz się czytając 1 rozdział :) ' Zapraszam też do obserwania , jeżeli zaciekawi Cię treść . Mam nadzieję , że tak i zostawisz też chodźby najmniejszy komentaarz , gdyż jest to dla mnie bardzo ważne :)z góry dziękuję : * trrembles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń