piątek, 1 lutego 2013

Irresistible..





   Kolejny raz obudziłam się z krzykiem, znów przyśnił mi się koszmar. Mój wrzask obudził też Harrego który leżał koło mnie, bez żadnego słowa przytulił się do mnie. Kołysząc się wraz z nim głaskał mnie po głowie, łzy które wcześniej leciały po moich policzkach znikły. Nie puszczał mnie, ani na sekundę. Wtuliłam się w niego jeszcze bardziej, jego zapach sprawił że poczułam się bezpiecznie. Mój oddech się uspokoił, po chwili spojrzałam w jego piękne zielone oczy. Uśmiechnęłam się do niego, przysuną się bliżej mnie. Jego dłoń powędrowała na mój policzek, zamknęłam oczy. Oparł swoją głowę o moją, jego zapach opatulił mnie. Otworzyłam oczy, był wpatrzony we mnie. Zagryzłam dolną wargę, uśmiechnął się słodko. Jego kciuk wędrował po moim policzku, przybliżył się jeszcze bardziej. Moje zmysły obejmowały tylko jego, nasze spojrzenia się skrzyżowały. Oboje nie przestaliśmy na siebie patrzeć, od naszych ust dzieliło parę milimetrów. Słychać było nasze szybko bijące serca, delikatnie musnął moje usta swoimi. Miliony fajerwerków przeleciało przez moje ciało, odsunął się jakby się czegoś bał. Spojrzałam na niego, po czym przysunęłam się do jego twarzy i odwzajemniłam pocałunek. Przybliżył się natychmiastowo, z każdym pocałunkiem zakochiwałam się  w nim od nowa. Jego ręce znów błądziły po moich policzkach, powoli położył mnie. Nie przestawał całować, każdy pocałunek był inny, niesamowity. Sprawiał że rozpływałam się, ta chwila mogła trwać wiecznie. Gdy odsunął swoje usta od moich, po raz ostatni podniosłam się i delikatnie go pocałowała. W brzuchu miałam miliony małych motylków, uśmiechnął się do mnie patrząc mi prosto w oczy. Po raz kolejny zatraciłam się w jego iskrzących z szczęścia oczach, przysunął  się.
-Jak tam twój humorek poprawił się .
-Nie mogę ci powiedzieć.
Uśmiechnęłam się wiedząc że chłopak nie znosił tej odpowiedzi, siadł na mnie okrakiem i zaczął łaskotać. Śmiałam się, a on wraz ze mną. Nie przestawał, nie mogłam wytrzymać.
-Harry przestań proszę. –Odezwałam się próbując wyrwać się mu.
Złapał mnie w nadgarstkach i przyłożył do łóżka, nie miałam jak wyciągnąć rąk z jego uścisku. Zaśmiałam się, pochylił się nade mną. Spojrzał mi w oczy, na jego policzkach pojawiły się dołeczki kiedy tylko się uśmiechną.  Oparł swoją głowę o moją, jego zapach oplótł mnie.
 ‘Powiesz mi’ -Wyszeptał tak bym tylko ja mogła to usłyszeć.
 ‘Pocałuj mnie’ –Odpowiedziałam uśmiechając się.
Jego usta po raz kolejny spotkały się z moimi, jego pocałunki składane na moich ustach były perfekcyjne. Nie mogłam się od niego oderwać, nie chciałam tego tak samo jak on. Z każdym pocałunkiem moje serce przyspieszało, jego usta idealnie pasowały do moich. Jakby były stworzone tylko dla moich ust, w tej chwili nie myślałam. Kiedy skończył zabrał ręce z moich nadgarstków, jego jedna ręka trzymała mój  podbródek. Kciukiem delikatnie przejechał po moich ustach, ostatni raz złożył pocałunek na moich ustach. Uśmiechnęłam się do niego, przegryzłam wargę.
‘Teraz mój humor się poprawił’ –Wyszeptałam.
Zszedł ze mnie i przytulił się,  a ja się przysunęła bliżej niego. Jego ciepło ciała sprawiło że zamknęłam oczy, przykrył nas bardziej kołdrą i oboje zasnęliśmy wtuleni w siebie.
______________________________
 Wiem że to nie jest dzień na dodawanie postów, ale Harry ma dziś 19 urodziny ^^ a że jest ulubieńcem Mrs.Styles chciałam jej zrobić taką małą niespodziankę. Więc Happy Birthday Harry..czego mogę życzyć takiej gwieździe jak ty ?
Hmm.. 
Dużo szczęścia i zdrowia. To najważniejsze, żebyś znalazł miłość swojego życia, nigdy się nie przejmował hejterami. Byś się zawsze uśmiechał, aha i  dużo sexu .. 
I know jestę małym zboczuchę Harry  xD 

I love you all xx

3 komentarze:

  1. cudowny *_________*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tajemniczy, ale zarazem ciekawy :d czekam na więcej mam nadzieje że następny dodasz za niedługo. http://sherlitta.blogspot.com/ - zapraszam do siebie i liczę na komentarz

    OdpowiedzUsuń