środa, 23 stycznia 2013

Krótkie.



1. Wychodzisz z łazienki , nagle Niall mocno przypiera cie do ściany
- Nialler bo pójdzie mi w plecy .









Chłopak się odsuwa i rusza w stronę drzwi
- Niall , żartowałam chodź tu * Hug Him*


2. Stoisz w swoim pokoju w koronkowej bieliźnie , zastanawiasz się w co masz się ubrać. nagle do twojego pokoju przychodzi Liam bo zapomniał telefonu .














- Coś się stało ? zapytałaś , chłopak nic nie powiedział








uśmiechną się i wyszedł z telefonem w reku.



3. Harry  są na wywiadzie , reporter pyta się jego
R : Wiesz że [T.I] twoja przyjaciółka chodziła nago po domu ?
H;









R: Żartowałem to była tylko plotka .
H;













4.Zayn : Lou  wiesz że [T.I] , on mnie kocha bardziej  niż ciebie .
Lou; Że co Ku*wa ?
Przepraszam ale nie chciał się ruszać ; (
[T.I]; Nie słuchaj go , tylko ciebie Kocham .












5. Stoisz już kilka minut pod łazienka i czekasz aż łaskawie Zayn wyjdzie , już nie wytrzymywałaś prawie już popuszczałaś.
Ty; Proszę cie szybciej już nie mogę no ! Zayn wyłaś ! krzyczałaś w końcu otworzyły się drzwi .














Ty: Co ty tam długo robiłeś ?
Zayn: kopałem się a potem układem włosy. przeczesał włosy rękom a poszłaś do łazienki za potrzebą,



_______________________________________________________________

Wiem są do dupy wymyślałam na szybko . Zapraszam do komentowania i do obserwowania tego bloga .

                                                                       

3 komentarze:

  1. świetne, a gify są rewelacyjne <3

    Chciałabym cię serdecznie zaprosić na siódmy rozdział na blogu Last Years Event, byłoby mi bardzo miło gdybyś wyraziła swoją opinię na jego temat, każda ocena jest dla mnie cenna C:
    www.lastyearwithlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie do dupy ? Jakie do dupy ? :O Te Twoje krótkie historyjki w gifami są rewelacyjne <33 Mają w sobie takie teksty, że pokładałam się ze śmiechu czytając nie które teksty :)
    Czekam na nn ;*

    + serdecznie zapraszam na jednej z ostatnich rozdziałów na blogu: 4ever-onedirection.blogspot.com. Jeżeli już przeczytasz, wyraź proszę swoją opinię, która jest dla mnie ważna. Z góry dziękuje i przepraszam za spam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. haha kocham twojego bloga <3

    no i wpadaj do mnie jak masz czas i jezeli chcesz to zostawiaj komentarze http://yoursmmille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń