środa, 13 marca 2013

Do you want ?

Jesteś w sklepie, obracasz się i nagle wpadasz w nieznanego ci chłopaka. Piękny brunet uśmiecha się w twoją stronę, nic nie mówiąc.
-Hey. -Odezwałaś się pierwsza.
-O Hey. -Odpowiedział poszerzając swój uśmiech.










-Jestem [T.I]. -Powiedziałaś chcąc go poznać.
-Zayn Malik. -Puścił ci oczko to mówiąc.













-Czy ty mnie aby przypadkiem nie podrywasz ?
 -NIE ale oczywiście że nie. -Zaczął ci się tłumaczyć.










-A szkoda -Westchnęłaś udając zawiedzioną.
-To znaczy, czy byś chciała, no wiesz... -Powoli gubił się w tym co mówi.











-Może. -Uśmiechnęłaś się.
-Naprawdę ?










-Nie na niby. -Wkręciłaś go.
 -Aha. -Posmutniał.










-Żartowałam, a czy ty byś chciał.
-Oczywiście że tak.










-No to może dam ci swój numer i ustalimy wszystko.
-Okey. -Wystawił swoje ząbki.










Pożegnałaś się z nim i poszłaś do kasy zapłacić za rzeczy, wciąż nie dowierzając że przez jedną wpadkę umówiłaś się z takim chłopakiem *.*
_________________________________________
Coś długi ten komix, mam nadzieję że się spodobał :)
Dziękuję wam z całego serca za te 4,050 wejść *___* jesteście niesamowici, dzięki wam mam motywację do pisania, czekam z niecierpliwością na wasze komentarz..
I love you all xx

4 komentarze:

  1. No i gdzie te moje kochane rozdziały???? Hmmm????? Ale i tak kocham <3333 piszzzz proszeeee :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny + zajebiste gify <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Heeej,bardzo mi się podoba twój blog :3 no dobra bez kłamstw...jest wy..ebiasty w kosmos!!!!! :DDDDD NOMINUJE CIĘ DO THE VERSITALE BLOGGER ;) więcej u mnie : www.0ne-direction.blogspot.com pod zakładką ,,Nominacje ;)"

    OdpowiedzUsuń