środa, 26 czerwca 2013

Krótkie 5

3-4 komentarze.

1.
Harry: Liam pokaż jak się tańczy.
Liam: Patrz i się ucz od mistrza.

2.
Zayn: [T.I] jest w ciąży.
Louis: Gratulacje.


3.
Paul: Kto w nocy tak hałasował w pokoju z dziewczyną ?
Chłopcy:

4.
Pattie: Justin znalazłam w salonie prezerwatywy nie wiesz może czyje to są.
Justin: Em, nie.

5.
Kiedy oglądasz zdjęcia Hazzy z dzieciństwa.
Ty: Aww, Harry ale ty na tym zrobiłeś słodką minkę.
Harry: Chodzi ci o tą  ?

6.

Ty: Louis mógłbyś naprawić tą szafkę.
Louis:Już się za to zabieram.


7.
Pechowa fanka: Jestem waszą fanką od 5 lat.
Liam and Zayn: No co ty  nie powiesz.


8.
Niall: Spójrz muszę ci kogoś przedstawić.
Ty: Dobrze ale kogo.
Niall: Mojego przyjaciela Obamę.


9.
Zayn jako sprzedawca.
Starsza pani: Ale jesteś piękny jakże miły młodzieńcze.

Zayn: Em..dziękuję.


10.
Ty: Mamo tato to jest One Direction a Niall Horan to mój chłopak.
1D:




Sceny z mojego życia xD
Mój kolega: Panama to rzeka.
Ja: Boże z jakimi ja idiotami chodzę do szkoły.

Jakiś nieznajomy tomek ostatnio  do mnie napisał,
jego patent na podryw powalił mnie na łopatki.
Próbował być chyba śmieszny -.-
Przed państwem POLSKI PODRYW XXI wieku:
Ja: Kim jesteś  ?
Tomek: Chłopakiem z twoich słów.
*Moja reakcja*

________________________________
 Jak widać polacy nigdy nie zmądrzeją a ich 'żarciki' lub 'patenty na podryw' nadal doprowadzają mnie do złamania xD Dziękuję wam za te 3 komentarze.
3-4 komentarze = Big love
I love you all xx

4 komentarze:

  1. twoja reakcja mnie rozwaliła hahahahahahahahahh podryw XXI wieku ahahahahaahahahahahahahahha leje hahahahaahh :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jak zwykle świetne imaginy :333 czekam na więcej <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska minka Harrego i ten Zayn<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój komentarz jest najlepszym komentarzem jaki ostatnio czytałam, myslałam że sie popłacze z wrażenia.Mam nadzieję że mój nastepny Blog też będziesz czytać jeśli ci sie spodoba

    OdpowiedzUsuń