środa, 5 czerwca 2013

Tour to London

Polecam ( słuchałam jej podczas pisania) :Selena Gomez - Come & Get It

Tak jak każdy dzień zaczęłam od porannej toalety, potem zjadłam śniadanie i mogłam iść do szkoły. Po drodze spotkałam Asię moją przyjaciółkę,  dzisiejszego dnia zaczynamy od naszej ulubionej lekcji Muzyki . Szybko weszłyśmy do sali potem przyszedł nauczyciel . Uczyliśmy się grać nowej piosenki na gitarze kochałam grać i śpiewać . Następna lekcja też była naszą ulubioną ponieważ był to Język Angielski , zasiadłyśmy w klasie na swoich  miejscach .
- Dzień Dobry
- Dzień dobry
-Chciałam wam przekazać pewną informacje . Otóż za dwa tygodnie odbędzie się   paro dniowa wycieczka do Londynu .
- uuu... - Brak kultury mojej klasy ze strony chłopców.
- Cisza ! Jest jeden warunek zabieram osoby które maja bardzo dobre oceny i wzorowe zachowanie .-
- Rozumiesz Wiki * nasze starania się przydały , spełnimy swoje marzenia i po prostu tam będziemy - Kolejne lekcje minęły mi szybko , a jeszcze szybciej wróciłam do domu w kuchni oczekiwała na mnie mama.
- Wiktoria dzwoniła twoja pani z Angielskiego .
- W jakiej sprawie ?- Zmarszczyłam czoło
- Pochwaliła cię , mówiła o wyciecze, zgodziłam się żebyś pojechała .
- Dziękuje , Kocham Cie   .
- Należało ci się , ja ciebie też kocham .- Zadowolona z wielkim Smile'm do swojego pokoju , odrobiłam lekcje  poszłam do Asi żeby trochę pośpiewać .
~*~

Właśnie mama zawoziła mnie pod moje Technikum z kąd autobusem mieliśmy jechać na lotnisko we Wrocławiu . Wsiedliśmy wszyscy do autobusu cisnęłyśmy się ze moją gitarą . Każda z nas włożyła słuchawki  na uszy dzięki muzyce czas       szybko mijał . W samolocie też razem siedziałyśmy , po paru godzinach dokładnie nie wiem bo spałam wylądowaliśmy w Londynie . Nauczycielka sprawdziła listę , choć było nas nie wielu  na koniec zrobiła nam grupowe zdjęcie i udaliśmy się kolejnym autobusem do hotelu w którym będziemy mieszkać przez te parę dni .~next day ~
Nasza nauczycielka nas do " London Eye " , potem na most " Tower Bridge " a potem na " Big Ben 'a " Oczywiście zrobiłam dużo zdjęć , nauczycielka poprosiła nas o chwile uwagi .
- Macie półtorej godziny na zwiedzanie samodzielne , spotykamy się tutaj . - Każdy poszedł gdzie chciał , moim i Asi celem był jakikolwiek pomnik lub schody . Po długi poszukiwaniu znalazłyśmy odpowiednie miejsce, usiadłyśmy pod pomnikiem . Wyciągnęłam swoją gitarę , jak na Londyńską pogodę było ciepło . Zaczęłam grać  akustyczną wersje " As long as you love me " Asia śpiewała a ja grałam . Zebrało się trochę ludzi wokół nas , niektórzy robili zdjęcia a inni nagrywali nas. Kolejną piosenkę którą tym razem obie śpiewałyśmy " Little Things " Moja BFF śpiewała solówki Liam'a i Zayn'a ja reszty .W czasie naszego występu, w tłumie zjawili się chłopacy z One Direction i śpiewali wraz z nami . Kiedy kończyłyśmy zaczęto bić nam brawo i nie wiadomo skąd pojawił się obok nas Paul .
- Ładnie śpiewacie
- dziękujemy
- jak macie na imię ?
- ja jestem Asia znaczy Joanna .
- a ty ?- zapytał Hazz
- ja .. ja jestem Wiktoria
- ładne imię dla ładniej dziewczyny
- ahahha ... przepraszam ja ładna ?
- no tak
- dobry żart, a tak wo gule podpisalibyście mi się na gitarze ?
- naturalnie . - Każdy mi się podpisał , potem Harry poprosił mnie na bok , Asia była w ciągnięnta w rozmowę z Payne'm  , wiec się zgodziłam .
- Podałabyś mi swój numer ?
- jasne, daj zapisze ci - wyciągnął telefon a ja wpisałam cyferki i zapisałam się jako Wiki ^^.
- Dziękuję - pocałował mnie w policzek i uciekł a ja nie ogarniałam na początku potem uśmiechałam się sama do siebie ...



__________________________________________
Przepraszam jak są jakieś błędy ale od rana jestem rozkojarzona , mam nadzieje że się wam podoba imagin . 

~Sytuacja na Angielskim ~
Pani kazała nam przetłumaczyć tekst i  było tam takie zdanie
Powiedziałam o tym Jacob'owi ( poprawne jest to zdanie )  a ja oczywiście napisałam je  tak " Powiedziałam o tym Jacob o tym " xD

I Love You so much ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz