niedziela, 9 czerwca 2013

Skucha..

Nie mam zamiaru się już z wami cackać, za dużo złego się dzieje u mnie, za dużo zawodzeń..nie dość że w życiu to i na blogu. Pod ostatnim rozdziałem prosiłam o 5-6 komentarzy, czy tak aż trudno napisać głupie ':)' naprawdę nie macie na to czasu ? A może to przeze mnie, piszę aż tak fatalnie ? Pamiętam jak kiedyś komentowałyście regularnie, pojawiało się co najmniej 6 komentarzy, a teraz ? Rozumiem zakończenia roku szkolnego i takie tam ale jest tu 11 obserwatorów i tylko jedna osoba komentuje. Jeśli obserwujecie tego bloga to zacznijcie komentować, jeśli wam się nie podoba  moje opowiadanie to napiszcie chodź jeden durny komentarz..Błagam was.
Jeśli chcecie by pojawił się rozdział w następną niedzielę, to pod tym rozdziałem musi być przynajmniej 4-5 komentarzy. Przepraszam i proszę, mam nadzieję że mnie rozumiecie.

http://everythingyouneedislovebs.blogspot.com/2013/06/descendant-of-evil-24.html

3 komentarze:

  1. Przepraszam jeśli nie komentuje regularnie ale to wszystko i włącznie wina szkoły jak h mojego braku czasu. Obiecuje, że to zmieni się ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli nie komentowałam tego co dodawane było ostatnio to tylko dlatego, że byłam na obozie i nie miałam dostępu do internetu:( Wszystko będę dopiero nadrabiać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic fatalnie nie piszesz , jasne ?? I wbij sobie to do główki , że twoje opowiadania są zajebiste. ; **

    OdpowiedzUsuń